Sunday, November 18, 2012

Aktualizováno: Podzimní čokoládová výměna




Moji milí,

přemýšlela jsem dlouho nad touto výměnou, nad její obsahem. Nakonec zvítězila čokoláda. Přijde mi světově oblíbená, mezi ženami zvlášť, neřknu-li bytostně nutná, nezbytná, endorfiny vyvolávající, v deštivém počasí zkrátka nenahraditelná!
Teď, když nikdo nemá do čeho píchnout a všichni se strašně nudíme ;), nechcete se přihlásit do předvánoční čokoládové výměny?
Pokud ano, napište mi komentář nebo přímo na aggellia@hotmail.com svou adresu, příští neděli, přesněji 18.11., vylosuji dvojice, které si vymění sladká překvapení :).

V případě alergie na čokoládu určitě nebudem nikoho odrazovat, sladké potěšení lze přeci přizpůsobit každému! :)

Budu se těšit!!!


PS: Výměna je uzavřena, těm co se nepřihlásili přeji, aby nezoufali, v budoucnu určitě zase něco uspořádám :)
Těm, co se přihlásili moc díky :).

9 comments:

  1. Já se ráda přihlašuji do čokoládové výměny! Už se těším ;)

    ReplyDelete
  2. Míšo prosím trochu upřesni. Nějak jsem nepochopila, co že se bude vyměňovat. Tabulky čokolády? čokoládové bonbony? cukroví z čokolády? vůbec nevím a také jak? Asi poštou, a kolik? Možná moc otázek, ale snad to přiláká i více uchazečů, když budou mít jasno. Já se tedy také hlásím i když mám ještě ty otázky. E*

    ReplyDelete
  3. Misho tak ja se take hlasim.Jak pise Eliska ,upresni to trochu .

    ReplyDelete
  4. Musela jsem se zamyslet, zda bych vůbec měla čím do výměny přispět, ale pak mi došlo, že když udělám jednu svou čokoládovou dobortu, mnohdy stihnu jen olíznout lžičku a misku, protože jinak všechno rozdám. Takže jo, hlásím se :-)

    ReplyDelete
  5. Jeee, dámy jsem moc ráda za vaši účast. Pro Elizu a Ellu, přispět může každý čím chce. Balíčky se posílají poštou a adresy vám předám přes emaily. :)

    Báro, skvělý, musíš nám potom dodat recept!!! Sím :)

    ReplyDelete
  6. Recept ráda zveřejním, ale když je to teď takhle, tak až po výměně, ať nezkazím překvapení :-)

    ReplyDelete
  7. Já bych tedy ráda pár slov k výměně. Aby někdo nebyl zklamán, že poslal zabalený dort i s novou formou a dostal jeden čokoládový bonbon. Posílalo se třeba již klubíčko vlny nebo balíček čaje a různé jiné dárečky. Aby to nezruinovalo kapsu za nákup a poštovné ;) Ale mohu říct, že je krásný pocit dostat dáreček od úplně cizího člověka, třeba jako já minule, z Austrálie :)

    ReplyDelete
  8. Ello, omlouvám se, až teď jsem si všimla, že jsi už nahoře psala. Víte dámy, to je právě moje minulá výměna, dodnes schovávám hrníček na čaj s papouškama ;))

    ReplyDelete
  9. Tak Míšo brabi naznačila vocogo tak já se taky hlásím, adresu písnu. Ale si tak nějak představuji, aby to vydrželo cestou, že by to mělo asi být více trvanlivé, proto ta moje původní otázka, že si trošku nevím rady, když někdo obdrží "jakousi strouhanku". No popřemýšlím.

    ReplyDelete